22 April 2009

Jeg syr fortsatt :)

Jeg syr enda, men i nye farger. Dette er en pute, den mangler lukking i siden. Og så må den vaskes slik at quiltingen blir litt mer fluffy. Har blitt inspirert av flere amerikanske blogger. Å du og du, har vært rimelig firkantet i øynene de siste kveldene. Den ene bloggen fører til den andre og slik går kveldene. Det mangler ikke på lyst til å sy, men tid til å få gjøre det. Sukk :)

Måtte bare ta med et bilde av noen hvitveis innimellom her. Våren er en deilig tid.


Disse stoffene og flere til skal også brukes om ikke for lenge..... håper jeg.... Disse sammen med hvitt og litt andre i samme nyanse tenker jeg skal gjøre seg i mitt hvite interiør. Rart hvordan mote påvirker en til å forandre smak. Jeg var en stund helt sikker på at hvitt kunne jeg ikke bli lei av, men der tok jeg nok feil....... Hva blir det neste...

Takk for alle kjekke kommentarer. Ha en fin ukeslutt.

1 comment:

G-STYLE said...

hello ,
I saw your comment at Stipje's blog
Your house is very beautiful with an amazing view.
greetings from holland
Gea