12 November 2011

Nye poser i rødt og hvitt

Utrolig nok er jeg ikke lei av å sy enda. Jeg har sydd noen nye poser som jeg skal ha med til Sola Julemesse og Flittige Fruer til helgen. Posene er sydd sammen av lapper, quiltet med for og vatt. Jeg liker disse posene veldig godt.


Litt vanskelig å ta bilde av de da det blåser mye ute :)

Jeg holder også på med noen i blått og hvitt. De får dere kanskje se i morgen om jeg blir ferdig.


Utrolig kjekt at så mange er innom bloggen min og kikker, veldig kjekt at dere legger igjen kommentar også :)


Tusen takk til dere :)


*tine*

9 comments:

Hulda said...

Så flotte disse posene var! Julefine! Ekstra flott var bildet der de ligger på den slitte kassen. Virkelig nydelig stylet. Du har mye fint å vise fram.:)

I år blir det julereportasje fra huset vårt, mer om det i bloggen min. :)

Herlig blanding said...

Kjempefine poser! Du er flink!

Unknown said...

De er så fine disse posene;)
Og så flotte stoff du har!
Hvor er de med stjerner, hjerter og prikker kjøpt tro...?

ha en fin lørdag!

Klem Line

Sommerhusliv Hele Aaret said...

Hvor er de bare søde.
Er rigtig glad for den jeg vandt hos dig...

Ha´en dejlig aften.

Knus Susi

RyumQuilt said...

Liker posene dine veldig. Har ikke sydd noen slike selv enda, men har veldig lyst. De kan jo brukes til absolutt alt mulig :-)

Ha en god helg .-)

erdbeerdiamant said...

Hi, I just discovered your blog. Prety excited about reading it, it looks lovely here and your things are wonderful :))

claire said...

Superbes objets ! Merci de partager ces jolies choses avec nous.
Bises

Keth said...

Hei Tine - Kjempemye flott du lager - Gøy å være kreativ:-) Lurte på hvordan du enkelt lager disse glassbrikkene - De var utrolig søte :o)Takk

keth said...

Hei Tine - Jeg ser ingen svar fra deg hos noen, vet ikke hvordan denne bloggen virker...hehe

Du kan svare meg på keti@lyse.net

Setter utrolig pris på d :-)