13 November 2011

Nye glassbrikker i lin

Linbrikker har jeg etterhver sydd veldig mange av. Det er tidkrevende men koselig arbeid. Til Pwc messen hadde jeg laget ca 40 brikker, kun en var igjen etter at messen var over. Jeg synes disse er veldig søte og har derfor begynt på noen nye for salg på Sola Julemesse og Flittige Fruer til helgen.

Det vil også komme noen med stjerner i duse lillatoner. Bilde kommer når de er ferdige.

De passer fint til advent og ellers nå som lilla er i skuddet :)

De blå og hvite posene er ikke helt ferdige da jeg måtte omprioritere arbeidet mitt frem til onsdag. Gleder meg til Sola Julemesse og håper at noen av dere vil finne veien dit.

Ønsker alle en fin uke.

Takk igjen for søte kommentarer dere legger igjen etter besøket. Det gleder meg veldig :)

*tine*

4 comments:

SOLSAUM said...

Her var det mykje fint!

Takk for ei kjekk stund og mykje inspirasjon!

Solklem

Quiltefia said...

Hei!! Så gøy at du har fått solgt så mye!! Me jeg er ikke så forrundret fordi tingene dine er så fine!! Lykke til!! AnneK:-) Ps Florida er utrolig deilig!!:-)

Lappeline ♥ said...

Kjempe kjekt at du har solgt de....og det er jo ikke så rart for de er kjempe fine og flott arbeid

Lykke til med syingen

Klem til deg

Siren said...

Nydelige! og så alt det hæææærlige røde og hvite du syr.....