17 July 2012

Jeg syr igjen - Hurra


I kveld har jeg kost meg med symaskinen igjen.
Det er mangen dager siden sist. Og da snakker vi mangen dager også :)


 Jeg skal stå i galleriet til Flittige Fruer i morgen og 
hadde lyst til å ta med noe nytt :)



 I disse ferietider kan det jo være greit med en ny pose 
til det lille under eller noe annet kjekt :)



Og så sminkepunger..... det er alltid kjekt å fornye seg litt når en skal på tur. 

Jeg synes alltid det er kjekt å ta med en ny sminkepung og velge ut favorittsminken som skal få være med på tur, så kan den gamle bare ligge igjen hjemme.....


Tenkte kanskje å trø litt til på maskinen :) Kvelden er enda ung...... 
jeg har ligget litt på lading etter jobb ;)

Kjekt om du tar deg en tur innom galleriet i morgen,
du finner adressen på siden til Flittige Fruer om du ikke har vært der før.

Klem fra Tine

6 comments:

Quiltefeen said...

Det er så deilig når lysten og overskuddet er på plass igjen..:)
Så søte punger og pose du har sydd.. Jeg blir alltid så inspirert inne hos deg.. :)
Ha en flott sykveld!
Klem, Kristin

Lappeline ♥ said...

Så mye fint .......kjenner jeg klør etter å sy
Kunne gjerne tenkt meg en tur på Flittige Fruer ......men den ligger vel kanskje litt langt inne på land. Og vi er ikke kommet over Bokn ennå.
Ønsker deg fine timer med maskinen og en fin morgendagen

Klem fra meg til deg

Siri said...

skulle gjerne vært innom de fruene jeg! Ligger det langt fra Stavanger? Er så heldig at jeg nemlig mulighet til å dagsturer til Stavanger med fly, men da har vi dessverre ingen bil disponibel. Det hadde vært veldig moro å sett i det galleriet en gang. Ha en fortsatt fin sykveld. Her durer maskina en snau time til, tenker jeg:-) Siri

Quiltefia said...

Hei!! Fine ting fra deg igjen!! :-) Jeg har en uke igjen av ferien. Deilig å vite!! Skulle gjerne reist til et sted som jeg vet jeg får sol og varme men det blir nok hytta..... Får satse på litt fri vekk fra Norge til høsten!! AnneK:-)

Smiloghverglad said...

Heisan, så koselig å titte innom bloggen ddin igjen ! Du lager så mye fint :-) Flotte poser, sminkepunger og mobiletui. Det siste skal jeg sannelig sy til jentene, for mobilene har en hang til å ramle i golvet av og til...Badedrakten er skjønn også :-)Ha fine sommerdager og kos deg med søm :-)

claire said...

J aime toujours , les couleurs tout est beau
I love