05 December 2011

Rød og hvit jul på kjøkkenet

Julen har inntatt kjøkkenet vårt.

Det går i hvitt og rødt.

Mest hvitt med litt røde detaljer.

Maileg nissen er av den store kalendertypen.

Lommene er litt små så den henger nok mest til pynt denne nissen her.

Forøvrig den eneste nissen som bor her ved juletider ;)

Her er litt av det jeg har sydd i år.

Det blir alltid noe nytt, selv om jeg har mer enn nok fra før.
Forandring fryder heter det :)

Litt mer hvitt og rødt

Ønsker dere alle som er innom en fin kveld og morgendag!
Setter pris på alle små spor etter dere :)
Blir glad for hver og en.
*tine*

7 comments:

Ditte said...

Super hyggeligt og fuld af julestemning ;)

liven said...

Så koselig hos deg....og kjempefine tekstiler i rødt og hvitt.
Ønsker deg en fin ny adventsuke :o)

Sommerhusliv Hele Aaret said...

Hej Tine.

Hvor ser det rigtig hyggeligt ud.
Ha´en dejlig aften.

Knus Fra Susi

claire said...

merci à toi j'adore ton décor , et le maileg , en France on les trouve de temps en temps mais très chers
le rouge et blanc que c'est beau pour Noel
je te souhaite de bonnes fetes de noel
claire

Flittige Fruer said...

Oi så koselig dere har det! :) Fin stemning! Og nydelige ting du har sydd :) God helg!

Quiltefia said...

Hei!! Så hyggelig det er hos deg!! Jeg har også den nissen!! Det var kanskje hos deg jeg så den første gangen når jeg tenker meg om....... Jeg har foreløpig bare litt lilla pynt, men jeg ser helt klart hvor hyggelig og gjennomført det er med ditt rød/hvite!! Er litt slapp og tilbake lent mht juleforberedelsene..... Plutselig så er det like før!? Ha det fint på hytta, det så deilig ut det også!! Hilsen AnneKari:-)

Birgitte Fenne Nielsen said...

Hei:-). Så mye fint og så koselig du har det. Håper du får en fin jul. Birgitte