02 November 2011

Siste innspurt

Ja, nå er det siste innspurt før Pwc messen i helgen. Jeg har sydd jevnt og trutt nå hver kveld :) Det har blitt noen fler kremmerhus men litt annet uttrykk denne gangen. Liker ikke å lage for mye likt. Liker at det er litt forskjell på dem. Men det finnes nok noen like innimellom...


Kremmerhusene er sydd i antikk lin og er med for. Ingen synlige sømmer. Det er applikert på en stjerne og deretter sydd rundt med lintråd. Var heldig og fikk tak i noen store vevspoler med lin engang.




Disse kremmerhusene er fin og enkel julepynt som gjør seg på en liten knagg. Fyll gjerne noe godt oppi.



I tillegg har jeg sydd noen flere glassbrikker. Tenkte litt på advent og pyntet de derfor med lilla stjerne. Men lilla er jo i skuddet for tiden, så disse passer året rundt synes jeg. De under her er ikke helt ferdige, mangler tags på siden. Men det skal jeg passe på å få sydd på før messen begynner :)



Tusen takk til dere som er så snille å legger igjen kommentarer på tingene jeg lager. Setter utrolig stor pris på hver og en av de. Kjekt å få tilbakemelding på det en gjør. Ikke alltid like lett å vite om en treffer med det en lager til slike salgsmesser.... men det er jo litt av gamet.




Håper å se noen av dere på messen da :)


Ha det fint så lenge.


Plutselig tilbake :)


*tine*

9 comments:

Anonymous said...

Så fine kremmerhusene er!

Flittige Fruer said...

Åh, disse kremmerhusene var jo bare lekre!! :) Veldig glad i stjerner! Snakkes snart ;)

Sommerhusliv Hele Aaret said...

Hvor er de bare fine.
Ærgerligt man ikke bor lidt tættere på, så man kunne komme til dit Jule marked:-)

Ha´en dejlig dag.

Knus Susi

MODERN COUNTRY said...

Hei Tine, så hyggelig det var å høre fra deg her om dagen :) Det var så utrolig lenge siden! Håper du har hatt det bra siden sist vi blogget. Du er iallefall like flink og kreativ. Det var mye nydelig å se her.

Nydelige kremmerhus, syr dem i antikt lin jeg også. Det synes jeg gir dem noe ekstra. Og ingen blir like heller. Hva er PWC messen ?

Aina

Fuglemamma said...

Vakre og stemningsfulle ting!

Anonymous said...

Ååå -så mye flott.
Liker stilen din med disse søte stjernene. Og posene var jo bare lekre.

http://mikkje.sprayblogg.no

Keth said...

Hei Tine - Kjempemye flott du lager - Gøy å være kreativ:-) Lurte på hvordan du enkelt lager disse glassbrikkene - De var utrolig søte :o)Takk for kreativ hjelp

Anonymous said...

Hei!
Jeg var på PWC messen i ettermiddag og så utstillingen din. Åh så flotte ting du lager! Jeg ble så begeistret over tingene og fargene og stoffene du velger! Ble så inspirert at jeg måtte rett hjem å sy en liten pung :-) men ikke så vakre som dine. Takk for deilige ting som skaper kjempe inspirasjon!!! Hilsen Tine :-))

Oline said...

Desse kremmerhusa er kjempefine. Men lurer på om det er eget mønster eller finst det i ei bok? Fine å bruke som julepresanger med noko oppi!