09 January 2011

Godt nyttår!

Godt nyttår alle sammen. Vi er et lite stykke inn i det nye året allerede. Jeg strikker og syr litt innimellom.
Jeg liker godt å strikke for så å tove tingene. Her har jeg strikket en stjerne etter mønster
herfra.
Tenkte den kunne bli fin som varmeunderlag til f.eks en tekanne.




Små brikker til å ha under et glass eller en kopp med noe varmt i.


Jeg har også tovet en veske. Minner meg om franske strånett. Veldig kjekt og kjapt å strikke. Mønster til denne har jeg funnet her.

Ble fornøyd med resultatet og har sydd en liten pose som passer i fargene til å ha oppi.
Ønsker dere alle en flott søndag. Satser på å blogge litt oftere fremover.
Tine :)

5 comments:

Hulda said...

Så mye fint du har laget. Likte så godt den hvite stjernebrikken. Den passet så godt til det du har quiltet. Kjempefin veske og pose også.

Quiltefia said...

Hei!! Long time no see!! Så hyggelig at du er tilbake!! Men du har brukt tiden godt!! Fine ting som vanlig!! Likte den hvite stjernen godt!! Den kan man vel også strikke uten å tove?? jeg liker stjerner!! Klem, AnneKari:-)

Anonymous said...

Suoerfint gryteunderlag den hvite stjerna di!

Hyggelig å høre litt fra denne kanten igjen :-)

Randi said...

Kjempeflotte ting du har laget. Likte fargen på den tova veska:)

Ha ei fin uke.

liven said...

Godt nytt år til deg også!
Kjekt å se deg her inne igjen!
Kjempefine saker du har laget....og blått og hvitt er jo favoritt :o)

ha en fin dag :o)