02 March 2008

Problemer med bloggen!


Hei
Jeg har i lengre tid hatt problemer med å laste ned bilder til bloggen. Det er ganske så dumt da jeg i lengre tid har hatt lyst å vise dere den fine gaven jeg har fått av min hemmelige venn i Vita Gåvor. Men jeg får prøve igjen en annen dag.
Klarer å legge til bilder som allerede ligger på pc så kanskje må jeg lagre dem på pc en før jeg henter dem inn i bloggen.... får prøve det. Dette var nok bare tilfeldig for nå klarer jeg ikke å laste ned flere bilder fra pc en heller....

Kanskje noen har hatt liknende problemer...

Håper å snart være tilbake med bilder igjen. Bloggen er jo aller kjekkest med bilder.
Ha en flott uke og jeg er plutselig tilbake :)

1 comment:

Timotei said...

Hei!
Ser at du har problemer med å få lastet ned bilder. Har hatt det samme problemet selv. Jeg fikk heller ikke til å legge inn bilder på bloggen, kun bilder jeg hadde lastet ned fra nettet. Det viste seg at bildene mine var for "store" (Har visst noe med antall piksler å gjøre). Bloggen min var rett og slett fyllt opp med alt for store bilder, det var ikke plass til flere.

Nå gjør jeg det slik: Jeg går inn på bildeprogrammet mitt, markerer det bildet jeg vil bruke og trykker på "rediger". Så velger jeg "endre størrelse". Der haker jeg av for "nettsidevisning" 640B, 482H står det hos meg. Og så lagrer jeg bildet med denne størrelsen. Etterpå kan jeg gå inn på bloggen min og laste ned bildet som vanlig.
Jeg vet jo ikke om det er dette som er problemet hos deg, men du kan jo prøve.
Hilsen Rannveig.