03 September 2012

Lyst til å strikke stjerner......


 Jeg strikker litt innimellom øktene ved symaskinen.
Kan ikke sitte uvirksom......;)



Jeg har strikket stjerner i mange år..... 
noen nye for hvert år som går....
I nye farger og nye størrelser
Stjernene toves før bruk.




Forskjellig tykkelse på garnet gir forskjellig størrelse på stjernene.
Men jeg har også forstørret opp stjernene ved å legge opp flere masker.....


En duk av eldre årgang i de samme fargene 
som jeg fortiden er veldig glad i......
ja det er den høsten.........
jeg har et lite lager av ting i denne fargen har jeg funnet ut.....
plukket litt frem fra her og der......




Jeg koser meg her i den lille stuen min i høstfargene..... herlig :)


Og har du lyst til å strikke stjerner så finne du oppskriften her



Kjekt at dere finne veien til facebook siden til Tilonino også :)
Tusen takk for kjekke kommentarer og til nye følgere og til alle dere andre som er innom her :)
Uten dere hadde ikke bloggingen vært det samme :)

*tine*

7 comments:

Barbros lille atelier said...

Å, så stilig!
Strikkete stjerner har jeg faktisk aldri sett før.
Mon tro om jeg skal våge meg på en?

HildeP. said...

Søte stjerner! De må jeg prøve. Ha en fin kveld! : )

Lilla dør said...

Nydelige stjerner og fantastisk flott bilder du tar. Du veit å lage det fint og stemningsfullt rundt deg. Ha ein goé mandagskveld.

Quiltefia said...

Hei!! Jeg har lyst til å strikke stjerner!! Supersøte!! AnneK:-)

Lappeline ♥ said...

Kjempe søte......koselige bilder i varme farger.
Fin dag til deg
Klem

Quiltefeen said...

Kjempeherlige stjerner!! Jeg har lagret mønsteret, og mistenker at det havner noen stjerner under juletreet i år.. :)
Du tar utrolig flotte bilder!!
Ha en herlig dag!
Klem, Kristin

Ingela said...

Vilka fina stjärnor! Tack för att du delar med dig av mönstret!